Opening Hours

Address

2, Ave Manchester, Lorem
ipsum St, Rio Danubin

You have a question for us?

23 Iul 2017

În 23.07.2017 am participat la Teleferic Challenge la Poiana Brașov unde am luat locul 4.

Am vrut foarte mult să particip aici pentru că îmi plăceau cursele organizate de domnul Alex Ciocan și nici în Poiana Brașov n-am mai fost.

Track GPS

Aventura

Ne-am cazat la o pensiune care era exact la jumătatea traseului, de la geam se vedea prima coborâre din concurs.

După cazare am mers să fac o tură de recunoaștere după track-ul publicat. Am plecat din față de la Teleferic, singur, urmând ca ai mei să mă aștepte la jumătatea traseului, adică aici, la pensiune.

Am intrat în pădure, am văzut începutul traseului, am trecut de o poieniță, apoi drumul cobora mult și frumos.

Mi-a plăcut coborârea foarte mult, am ajuns la un asfalt și apoi pe o stradă care părea o stradă dintr-un sat oarecare.

Am întrebat un om unde sunt, iar acesta, am înțeles că a spus Petrocile.

I-am sunat pe ai mei să le spun că sunt într-un sat care se cheamă Petrocile.

Mama, care a făcut facultatea în Brașov, m-a întrebat dacă nu cumva sunt chiar în Brașov pe o stradă care se cheamă Tocile.

Am întrebat din nou și am aflat că mama avea dreptate, eram în Brașov pe o stradă numită Tocile.

Sincer, nu înțeleg nici acum de ce s-au amuzat atât de mult ai mei, mare lucru că m-am rătăcit și eu odată.

Au venit bineînțeles după mine, m-au găsit pe strada...Tocile și apoi am fost la mall să ridicăm pachetul de concurs.

Am revenit și am reușit să fac jumătate de tură de recunoaștere când m-am întâlnit cu domnul Alex Ciocan, care era cu un prieten la marcat traseul.

Domnul Alex Ciocan mi-a arătat urcarea în creastă și mi-a explicat că s-a modificat traseul față de track, dar să nu mă sperii că e marcat bine, n-am cum să mă rătăcesc.

Norul de praf

Pe coborârea la punctul de control era o cireadă de vaci, apoi un club de ATV-uri se plimba pe coborâre în sus și în jos, așa se face că mulți cicliști au coborât la hidratare printr-un nor de praf.

Prima tură

Eu trebuia să fac două ture, poza de mai jos este din prima tură înainte de intrarea în Poiană, unde urmau să fie coborâte niște scări.

Tura doi

Am ajuns la start din nou după prima tură, plecam în tura doi.

Asta este o poză care îmi place foarte mult, de pe traseu

(Foto credit: Brândușa Mutoiu)

Altă poză frumoasă făcută de domnul Alecu Bogdan

(Foto credit: Elephant Bike Club)