Opening Hours

Address

2, Ave Manchester, Lorem
ipsum St, Rio Danubin

You have a question for us?

17 Aug

Hășmaș, Pridvorul Iadului

În 17.08.2024 am urcat solitar deasupra Cheilor Bicazului pe vf.Piatra Poienii, Pridvorul Iadului, vf.Turnul Negru și apoi am coborât pe Cheile Bicăjelului pe la Podul Suspendat.

16 Aug

Ceahău, vf.Toaca

În 16.08.2024 am făcut o urcare solitară pe vârful Toaca din muntele Ceahlău. Practic, am făcut o traversare a muntelui din stațiunea Durău până pe partea cu lacul Bicaz, începând și terminând tura pe frumosul drum Axial în Curmătura Lutu Roșu.

11 Aug

Creasta Parângului

În 11.08.2024 am parcurs cu prietenul meu Paul traseul de creasta al Munților Parâng din Pasul Urdele până la Petroșani. Prima dată am făcut acest traseu la 8 ani, in 2011: https://vladfaur.ro/ro/blog/show/creasta-parangului/

04 Aug

La Rogoaze - Cheile Siloșului

În 04.08.2024 am dat o tură cu prietenul meu Paul până pe platoul Bedeleu, din Izvoarele până La Rogoaze și apoi am coborât pe Cheia Siloșului. Marea dezamăgire a fost aceea că platoul Bedeleu a fost, probabil, retrocedat aproape în întregime, iar vechiul drum de pe platou nu mai este practicabil, proprietarii împrejmuind cu plase de fier beton terenurile, care sunt și păzite cu zeci …

01 Aug

Cheile Turzii, versantul stâng

În 28.07.2024 m-am gândit că, oricâți munți am umblat, n-am ajuns în Cheile Turzii, așa că mi-am zis să fac una două panorame de pe versantul stâng, după ce trec prin Chei, ca sa nu mă întorc pe același drum. Era Duminică și era foarte multă lume în Chei, prin urmare n-am prea multe poze fără oameni în cadru și nu le pot pune să nu se supere cineva, dar pe versant era destul de …

23 Iul

Circuitul Cheilor Vălișoarei

În 23.07.2024 am vrut să-mi satisfac o dorință mai veche, de a face un circuit al Cheilor Vălișoarei pe care unii le numesc și Cheile Aiudului. Circuitul l-am făcut destul de repede (fără să alerg), în două ore și jumătate, dar am fost singur, n-am stat prea mult la pauze și fotografii, cred că 3-4 ore se fac într-o plimbare ușoară. Mi-a plăcut să pozez Cheile Vălișoarei și de pe un versant și de pe celăl…

13 Iul

Piatra Secuiului 2024

În 13.07.2024 am facut o tură pe Piatra Secuiului. După ce am intrat la facultate, viața mea a luat cumva alt drum decât cel pe care obișnuisem să merg până atunci. În afară de faptul că îmi place foarte mult faculatea la care sunt (Administrarea Afacerilor din Turism), am descoperit și programele Erasmus, astfel că ultimii doi ani i-am petrecut mai mult în străinătate, lucru care m-a &i…

21 Iun

Burgas-Bulgaria, cu Erasmus

Între 11 și 21 Iunie 2024, am participat la a patra bursă Erasmus din acest an, în localitatea Burgas din Bulgaria. Tema bursei Erasmus a fost "Become an ESG expert" și a avut loc la Burgaski Svoboden Universitet, Burgas. Cred că a fost cel mai frumos BIP de până acum, am vizitat insula Sf. Anastasia și orașul vechi Nessebar și mi-am făcut o multime de prieteni, de la bulgari la srilankezi.

25 Mai

Bydgoszcz-Polonia, cu Erasmus

Între 19 și 25 Mai 2024, am participat la a treia bursă Erasmus din acest an, în localitatea Bydgoszcz din Polonia. Tema bursei Erasmus a fost "Digital Skills" și a avut loc la Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Una dintre cele mai frumoase momente din BIP a fost vizita la o fabrică de turtă dulce tradițională poloneză, unde am avut ocazia să fac eu însumi turtă dulce. Foarte impr…

29 Mar

2024

Leuven-Belgia, cu Erasmus (2)

Între 24 și 29 Martie 2024, am participat la a doua bursă Erasmus din acest an, tot în localitatea Leuven din Belgia. De această dată, tema bursei Erasmus a fost "Creative Branding" și a avut loc tot la UC Leuven-Limburg (UCLL). Una dintre cele mai frumoase momente din BIP a fost vizita la o fabrică de ciocolată artizanală, unde am avut ocazia să fac, tradițional, niște praline. Punctul culminant a…