Opening Hours

Address

2, Ave Manchester, Lorem
ipsum St, Rio Danubin

You have a question for us?

18 Mar

2024

Aniversare: 21 ani

În 14.03.2024 am împlinit 21 ani.

29 Oct

Piła-Polonia, cu Erasmus

Între 22 și 28 Octombrie 2023, am participat la cea de-a treia bursă Erasmus din acest an, in localitatea Piła din Polonia. În Aprilie am fost o săptămână la Wrocław, un oraș cam de mărimea Clujului, apoi în Iulie și August, două luni în capitală, la Varșovia, iar acum într-un orășel foarte mic numit Piła, de mărime comparabilă cu Alba-Iulia.

02 Oct

Facultate, anul II : Prima zi

În 02.10.2023 am început anul II de facultate.

14 Iul

Varșovia, Circuitul Vistulei

În 12.07.2023, ne-am gândit cu prietenul meu Paul să facem un circuit al Vistulei, râul care străbate Varșovia și care este și cel mai lung râu din Polonia: 1047 km. Planul era să vedem cum e viața locuitorilor în jurul râului și să pozăm principalele poduri. Circuitul, cam de 12 km, a fost foarte frumos.

12 Iul

Varșovia, Palatul Culturii și Științei

Palatul Culturii și Știintei din Varșovia este cea mai înaltă clădire din întreaga Polonie și a șasea la nivel european, având 231 de metri. Palatul are 30 de etaje și găzduiește mai multe muzee și săli de spectacole sau expoziție.Biletul este 20 de zloți (cam 23 de lei), iar urcarea la ultimul etaj, de unde se poate vedea panorama orașului, se face cu 2 lifturi destul de mari și aglomerate, la care se stă l…

04 Iul

Varșovia-Polonia, cu Erasmus

În 1 Iulie 2023 am plecat pentru două luni spre Varșovia, în Polonia, cu o bursă Erasmus, de data aceasta destul de consistentă, după bursa de o săptămână din Aprilie de la Wroclaw, tot în Polonia. Am să stau la Varșovia pana pe 1 Septembrie, iar aici este prima impresie pe care mi-a făcut-o capitala Poloniei. Am să revin și cu alte obiective specifice și, eventual, alte aventuri cu băieții, după ce…

09 Mai

Prima Sesiune de comunicări

În data de 09.05.2023 am participat, atât ca voluntar cât și ca autor, la prima mea conferintă studențească națională, respectiv,  Sesiunea de Comunicari Științifice a Studenților In-Extenso (Știinte economice) ediția a XXIII-a. Eu am prezentat la secțiunea Business English,unde am luat premiul II cu o prezentare a oportunităților de ciclism recreativ în Munții Trascăului. După conferință, Uni…

16 Apr

Wrocław-Polonia, cu Erasmus

În 16.04.2023, foarte de dimineață. am ajuns în Polonia, în orașul Wrocław cu o mică bursă Erasmus. Pun mai jos câteva poze de la primul contact cu acest oraș foarte-foarte frumos.

18 Mar

Aniversare: 20 ani

În 14.03.2023 am împlinit 20 ani.

05 Mar

Piatra Cetii 2023

În 05.03.2023 am făcut cu tata o tură aniversară, de 10 ani, pe care am mai făcut-o în 04.09.2012. Am urcat din Valea Gălzii pe muchia care duce în Șaua Doștina, am trecut peste Piatra Cetii, pe la avenul de pe Piatră, apoi pe lângă gospodăria care acum 10 ani era cunoscută ca "a lu' Nea Petric" și am coborât pe albia pârâului unde poteca era marcată cu Cruce Galbenă. Di…