Opening Hours

Address

2, Ave Manchester, Lorem
ipsum St, Rio Danubin

You have a question for us?

23 Aug 2020

În data de 23.08.2020 am făcut o tură solitară pe vf. Cindrel.

Track GPS

Început bun

În luna Iulie 2015, când făceam cu tata o hartă de MTB a Cindrelului, am mai făcut această tură care s-a numit Cindrel Vest, dar atunci n-am mai urcat pe Cindrel, că mai fusesem de câteva ori în acel an.

Am plecat de pe Transalpină pe Valea Frumoasei și am ajuns în mai puțin de o oră în Șaua Șteflești, unde am făcut stânga spre Cindrel.

Totul a fost bine, au fost câteva porțiuni scurte de pushbike, dar cam pe unde începea drumul să fie foarte ciclabil și frumos...

Probleme

...vrând eu să schimb de pe pinionul de 50 pe 42, mi-am îndoit urechea la schimbător, iar lanțul s-a blocat între roată și casetă.

Am dat roata jos

M-am chinuit ce m-am chinuit, nu ieșea lanțul nicicum de-acolo, m-am gândit să dau roata jos.

Am fost necăjit

Eram destul de supărat, că aș fi vrut KOM-ul ăla de pe cea mai abruptă parte, dar după vreo 10 minute de chinuit, am prins tare de lanț, am ținut de roată cu picioarele și în sfârșit s-a smuls.

În final am pus roata la loc, dar nu se schimbau vitezele, că era strâmbă urechea de la schimbător.

Am tras foarte ușor de schimbător să nu se rupă urechea și nu mi-o venit să cred când am văzut că schimba chiar binișor, numai cu un mic cârâit.

SRAM rulează, pentru mine orice SRAM este deasupra de orice Shimano!

După reparație

Spre vf.Frumoasa

Drumul dintre Șaua Șteflești și Șaua Frunoasa a devenit foarte ciclabil, și dacă tot am ratat KOM-ul, am oprit să îi fac o poză pentru alții care vor să meargă.

Șaua Frumoasei

În Șaua Frumoasei, din drumul de creastă, Cindrelul se vede ca în poza de mai jos:

Când te apropii mai mult, e cam așa:

Pe Cindrel

Pe vârf am ajuns primul în ziua aceea, cam pe la 12 cred, dar venea lume din toate părțile și cu mașini de teren și pe jos și cu ATV și cu motociclete.

Ne-am făcut poze reciproc cu un domn trekker care era cu un copil mai mic și care era uimit că mă dau singur pe munți, îi mulțumesc dacă citește aici.

Colaj Cindrel

Prima dată am fost pe Cindel în trekking, în anul 2010, când aveam 7 ani.

Tata mi-a făcut un mic colaj cu mine pe Cindrel.