Opening Hours

Address

2, Ave Manchester, Lorem
ipsum St, Rio Danubin

You have a question for us?

09 Mai

2023

Prima Sesiune de comunicări

În data de 09.05.2023 am participat, atât ca voluntar cât și ca autor, la prima mea conferintă studențească națională, respectiv,  Sesiunea de Comunicari Științifice a Studenților In-Extenso (Știinte economice) ediția a XXIII-a. Eu am prezentat la secțiunea Business English,unde am luat premiul II cu o prezentare a oportunităților de ciclism recreativ în Munții Trascăului. După conferință, Uni…

2023

Wrocław-Polonia, cu Erasmus

În 16.04.2023, foarte de dimineață. am ajuns în Polonia, în orașul Wrocław cu o mică bursă Erasmus. Pun mai jos câteva poze de la primul contact cu acest oraș foarte-foarte frumos.

24 Apr

2022

Mănăstirea Brâncoveanu, Sâmbăta de Sus

În 24.04.2022, am făcut o călătorie la Mănăstirea Brâncoveanu din Sâmbăta de Sus, iar apoi la monumentul din Dealul Frumos, Sibiu, unde a fost odată centrul țării. Am fost bucuros că pot merge din nou, după ce am stat 10 zile cu piciorul în ghips ca urmare a unui accident petrecut în timp ce făceam o pană la mașină.

08 Aug

2018

Transalpina: Tărtărău-Muntinu

În 08.08.2018 am făcut prima oară urcarea din Obârșia Lotrului în Pasul Muntinu, după ce am traversat prin Pasul Tărtărău..

25 Mar

2012

Valea Aiudului cu bicicleta

În 25.03.2012 am mers de la Aiud până la Rimetea cu bicicleta și înapoi. A fost o zi cu mult soare, mama ne-a dus până în Aiud apoi s-a dus la mănăstirea de la Rimetea, unde ne-am revăzut, apoi am venit din nou pe bicicletă până în Aiud.

14 Ian

2012

Prima zi pe o pârtie

În 14.01.2012 am fost prima oară pe o pârtie cu zăpadă. Când eram foarte mic, mă îmbolnăveam destul de repede, așa că părinții nu m-au prea scos la zăpadă. În Ianuarie 2012, după doi ani de mers pe munți și de dat cu bicicleta, sănătatea mea a început să fie "de fier", așa că m-am bucurat foarte tare de prima zi la zăpadă din viața mea, la vârsta de 8 ani.

Castrul Legiunii Macedonica

În 16.04.2011 am vizitat castrul Legiunii a V-a Macedonica din Turda.

Noua Mănăstire a Petridului

În 16.04.2011 am vizitat Noua Mănăstire a Petridului, care era în construcție.

10 Apr

Peștera Liliecilor - Cheile Ampoiței

În 10.04.2011 am fost la Peștera Liliecilor din Cheile Ampoiței.

05 Iun

2010

Salina Turda

În 05.06.2010 am vizitat Salina din Turda, care a fost restaurată de curând și a fost făcută vizitabilă.